Review of What Have I Done to Deserve This? (1984) by Lenore P — 04 Oct 2006
It´s a good film. men det känns som om den bara är en skiss. Att den inte är färdig. men det var ju hans första.
This review of What Have I Done to Deserve This? (1984) was written by Lenore P on 04 Oct 2006.
What Have I Done to Deserve This? has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
