Review of The Yakuza (1974) by Anne F — 02 Sep 2011
Kirjastohan on nakojaan taynna hyvia leffoja. En ole mikaan samurai/yakuza-leffojen fani, mutta tassa kylla oli palaset kohdallaan. Paitsi mitä nyt muutama pikkurilli oli irrallaan.
This review of The Yakuza (1974) was written by Anne F on 02 Sep 2011.
The Yakuza has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
