Review of The Ice Storm (1997) by Dhiren B — 02 Aug 2008
Me choco bastante y fue hace mucho, pero la recomiendo. Y eso que la vi en la Sala Ciutat de Manresa, que dolor de posaderas, que frio...
This review of The Ice Storm (1997) was written by Dhiren B on 02 Aug 2008.
The Ice Storm has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
