Review of The Experiment (2010) by Pekka I — 30 Jan 2011
Jotakin tositeeveen ja ihmismielen eläimellisyyttä sekoittavan kauhistelu elokuvan asetelma on herkullinen, mutta tekijät onnistuvat yliampumaan tekeleensä. Henkilöhahmojen traumoista ja taustoista syntyvät lähes stereotyyppiset vankilahahmot ja kaikki menee lopulta ennalta-arvattavasti ja tylsästi.
This review of The Experiment (2010) was written by Pekka I on 30 Jan 2011.
The Experiment has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
