Review of The Bad and the Beautiful (1952) by Philippe D — 15 Jan 2009
Encore une chouette chronique sur le cinéma hollywoodien de l'age d'or !
Bien emmené, avec la drôlerie si spécifique des films, même dramatiques de cette époque.
This review of The Bad and the Beautiful (1952) was written by Philippe D on 15 Jan 2009.
The Bad and the Beautiful has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
