Review of Persona (1966) by Manny C — 17 Mar 2008
Já o vi há um tempo mas é filme para ficar na memória principalmente pela originalidade e pelas duas excelentes prestações.
This review of Persona (1966) was written by Manny C on 17 Mar 2008.
Persona has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
