Review of Hysteria (2011) by Pelayo Á — 19 Jun 2012
Los personajes más planos y aburridos que he visto en ninguna otra pelÃcula, y eso que he visto "The Room". Una historia interesante pero mal llevada a cabo.
This review of Hysteria (2011) was written by Pelayo Á on 19 Jun 2012.
Hysteria has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
