Review of Hatchet (2006) by John O — 31 Oct 2008
En jaksa lassyttaa tahan turhia. Oli tassa jotain hyvaakin ja ehka jos ois ollu pateva tuottaja neuvomassa ohjaaja-kasikirjoittajaa oikeaan suuntaan tai edes kaverina kiertamassa pahimpia sudenkuoppia niin ois ollu kelpo kauhupatka.
This review of Hatchet (2006) was written by John O on 31 Oct 2008.
Hatchet has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
