Review of Windtalkers (2002) by Taneli N — 14 Dec 2007
Tama ei ole sotaelokuva, vaan toimintaelokuva, jossa ollaan toisessa maailmansodassa. Woomaisia ihmehyppyja tekevat sotilaat eivat kylla oikein iske.
This review of Windtalkers (2002) was written by Taneli N on 14 Dec 2007.
Windtalkers has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
