Review of Wind Chill (2007) by Tarja M — 20 Feb 2011
Pakko tämä oli nyt pakkasten paukkuessa katsoa, kun kannessa lukee "Pakkanen paukkuu". Kauheasti muu ei siinä sitten paukkunutkaan, eikä ollut varsinaisesti pelottava, mutta omalla tavallaan ihan viehko. Loppu varsinkin. :).
This review of Wind Chill (2007) was written by Tarja M on 20 Feb 2011.
Wind Chill has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
