Review of What's in a Name (2012) by Luca D — 11 May 2014
"Le prénom". La première moitié est très mauvaise, la deuxième est plus intéressante et relève le niveau. Les dialogues sont bons, mais on peut pas en dire autant de tous les acteurs.
This review of What's in a Name (2012) was written by Luca D on 11 May 2014.
What's in a Name has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
