Review of Vampire Hunter D (1985) by Sofia P — 07 Oct 2007
İlk yapımı çok güzel ve ikincisi bir baÅ?yapıt kesinlikle. Anime tarihinin en iyi öyküleri arasında yer alır.
This review of Vampire Hunter D (1985) was written by Sofia P on 07 Oct 2007.
Vampire Hunter D has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
