Review of The Wicker Man (2006) by Paavo L — 08 Mar 2011
Oikeestaan en ymmarra miks katoin taman silla tama on teilattu ympariinsa tosi pahasti. jossain jopa puhuttiin kaikkien aikojen huonoimmasta re-make-leffasta. Ehka joku sairas uteliaisuus sitten sai minut katsomaan taman, etta kuinka huono tama muka voi olla.
noh tama oli oikeestaan aika pitkalle suunnilleen yhta hyva kuin alkuperainen, mutta lopussa lahtee mopo vahan kasista. Enka kylla ymmarra alkuperaisen elokuvan klassikkomainetta silla ei se mielestani kuin puolitahtea tata parempi.
This review of The Wicker Man (2006) was written by Paavo L on 08 Mar 2011.
The Wicker Man has generally received negative reviews.
Was this review helpful?
