Review of The Resident (2011) by Meredith H — 21 Apr 2011
Samperin Stalkerit - jäi mieleeni tästä. Ja ihan kuin tämänkin tarinan olisi aiemmin nähnyt, omaperäisyys hakusessa, mutta mistä/miten Jokinen on saanut starat mukaan?? Joka tapauksessa, näyttelijät hoitavat roolinsa elokuvassa hyvin.
Erityisesti Swank ja Morgan ovat oikein hyviä. Leen rooli on hauska, pieni piriste, mutta hämmentää kuitenkin mielikuva siitä, että Lee onkin muumioitunut Mads Mikkelsen, kääk.
Elokuvan päänäyttämö, rakennus, rajaa hyvin pelikentän, mutta lyhyessä elokuvassa on harmillista jos on tuntu siitä, että onko se silti liian pitkä, jotain uutta kiitos. Näin ollen ei suositusta, harkintaan jos katsottava triller/stalker-leffa hakusessa.
This review of The Resident (2011) was written by Meredith H on 21 Apr 2011.
The Resident has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
