Review of The Presence (2010) by Martin G — 25 May 2013
Film "d'horreur" très décevant. La première heure est très monotone et le dernier 30 minutes est plutot moyens même si y a quelques passages intéressants. À Eviter.
This review of The Presence (2010) was written by Martin G on 25 May 2013.
The Presence has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
