Review of The Mexican (2001) by Kellie C — 24 Jan 2009
Sehan oli ihan hyva elokuva. En tieda oliko vika leffassa vaiko omassa olotilassa, mutta nautittava leffa se oli alusta loppuun. Emma muuta osaa sanoa. Ma mikaan kriitikko oikeesti oo.
This review of The Mexican (2001) was written by Kellie C on 24 Jan 2009.
The Mexican has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
