Review of The Man from Earth (2007) by Tuomas R — 11 Dec 2011
Potentiaalia on mutta TV-elokuvamainen toteutus kusee sen potenitaalin aika lahjakkaasti. Teemoja vain raapaistaan ja heikon näyttelijäntyön, ohjauksen ja kuvauksen takia hommasta puuttuu täysin intensiteetti mitä näissä yhden huoneen -leffoissa voi pathaimmillaan olla.
This review of The Man from Earth (2007) was written by Tuomas R on 11 Dec 2011.
The Man from Earth has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
