Review of The Edge (1997) by Kendall I — 01 Oct 2012
Yllätyin ihan superpaljon kun tajusinkin elokuvan loputtua tämän olleen todella hyvä. Odotukset eivät olleet oikein minkäänlaiset, mutta pidin Hopkinsin roolisuorituksesta ja juonikaan ei ollut aivan älytön.
Jonain huonona päivänä olisin ehkä arvostellut kolmen tähden elokuvaksi, mutta nyt jotenkin oli aika ja paikka suotuisa ja elokuva iski kuin leka päähän.
This review of The Edge (1997) was written by Kendall I on 01 Oct 2012.
The Edge has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
