Review of The Beaver (2011) by Pekka I — 16 Nov 2011
Varsin pitkästyttävä ja ahdistavakin draama. Ei jaksa innostua tälläisista-- vaikka hyvin näyttelivätkin.
This review of The Beaver (2011) was written by Pekka I on 16 Nov 2011.
The Beaver has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
