Review of The 39 Steps (1935) by Paavo L — 13 Jul 2011
30-luvun Hitchcockkia eli brittikauden elokuva. hyva trilleri, josta ollaan ilmeisesti vasaamassa uusinta versiota ensivuonna. Leffassa murhasta epailty syyton mies pakenee vieraan maan agentteja yrittaen samalla selvittaa mista kaikessa on kysymys. elokuvasta tulee mieleen Hitchcockin myohaisempi elokuva 'North by Northwest'. Ainakin mulle jai semmoinen kuva, etta Alfred paatti myohemmin kierrattaa samoja toimivia elementteja. Sikali mikali ei kainostele vanhoja eurooppalaisia tai vanhoja elokuvia yleensakaan niin voin suositella.
Edit: nain uusintakatselun jalkeen korjaan arvosanaa nostamalla sita puoli tahtea.
This review of The 39 Steps (1935) was written by Paavo L on 13 Jul 2011.
The 39 Steps has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
