Review of Sin City: A Dame to Kill For (2014) by Tuomas R — 05 Nov 2014
Ensimmäinen Sin City oli tiukkaa ja lähes kompromissitonta kamaa jossa oli toki omat heikkoutensa. 9 vuoden tauon jälkeen häijyn väkivallan ja visuaalisen ilmeen uutuuden viehätys on poissa. On tälläkin Sin Citylla hetkensä mutta valitettavasti tarinat eivät yllä lähellekään Yellow Bastardin tasoa tai oikeastaan mitään ensimmäisen osan tarinoista.
Päätarina, Dame To Kill For, jää Greenin kovasta yrityksestä huolimatta aika vaisuksi ja kiirehdityn oloiseksi. Molemmat Millerin uudet tarinat taas eivät vakuuta. Varsinkin viimeinen tuntuu ylimääräiseltä ja turhalta tavalta saada leffalle "onnellinen loppu".
Rourke vetää taas hyvin mutta ei voi elokuvan heikkouksille mitään. Visuaalisesti leffa on upea! Heikohko kolmonen...
This review of Sin City: A Dame to Kill For (2014) was written by Tuomas R on 05 Nov 2014.
Sin City: A Dame to Kill For has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
