Review of Shall We Dance? (2004) by Juampe E — 06 Aug 2008
Otra pésima copia de los gringos en donde se pierde toda la sensibilidad de la versión original. Las estrellas son haciendo la vista gorda a la existencia de la japonesa.
This review of Shall We Dance? (2004) was written by Juampe E on 06 Aug 2008.
Shall We Dance? has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
