Review of Sauna (2008) by Anne N — 28 Oct 2008
Ei oikein vakuuttanut. Tämä tuntui lähinnä kehnolta taide-elokuvalta joka oli yritetty naamioida hätäisesti kauhuelokuvaksi. Käsikirjoitus tuntuu kovin keskeneräiseltä eikä ohjaaja Annillan tarinankuljetuskykyä voi tämän perusteella hirveästi kehua.
Tunnelma oli paikoin ihan mukavasti kohdallaan vaikkei tämä pelottava tai edes jännittävä ollut oikeastaan missään vaiheessa.
This review of Sauna (2008) was written by Anne N on 28 Oct 2008.
Sauna has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
