Review of One Missed Call (2003) by Niil O — 23 Sep 2008
Vaikka jotkin efektit oli tehty melko alkeellisesti, joidenkin näyttelijöiden roolisuoritukset olivat hivenen kankeita ja juoni sisälsi käsittämättömyyksiä ja aukkoja, elokuva oli hyvä!! Perhetragedia, joka paljastuu tarinan edetessä oli järkyttävä.
Harvoin näkee näin kyvykkäitä lapsinäyttelijöitä.
This review of One Missed Call (2003) was written by Niil O on 23 Sep 2008.
One Missed Call has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
