Review of Night of the Living Dead (1990) by Juho K — 15 Mar 2009
Typera ja alyvapaa leffa kertakaikkiaan. Elavien aivotoiminta ei paljon voitolle kuronnut kuolleiden omasta. Elokuvan katsominen nosti arsyyntymiskynnyksen korkealle ja sai minut huutamaan vihastuneita haukkuja ja ohjeita mokomille TV-ruudulla pomppiville "tontuille". Miten kummassa nyhvosta silmalaseja tarvitsevasta naisesta kouliintuu tarkkanakoinen asesankari yhdessa yossa?! Mutta tama kyseinen nainen, Barbara, onkin ihmisjoukon ainut valopaa ehdottaessaan, etta kavellaan se kahdeksan kilometrin matka kaupunkiin, kun nuo kuolleet on kerta noin hitaita ja kompeloita. Mutta muut sanovat: Ei, ei! Liian vaarallista. Ja kuka voi olla niin tyhma, etta ampuu haulikolla bensapumppua!!
Potentiaalia olisi hyvaankin zombiefilkkaan, mutta ei nain. Pitaisi nahda alkuperainenkin elokuva, jonka epailen olevan tata paljon parempi.
This review of Night of the Living Dead (1990) was written by Juho K on 15 Mar 2009.
Night of the Living Dead has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
