Review of Nazis at the Center of the Earth (2012) by Carabo P — 18 May 2012
Toda ella es un despropósito, pero que panzá de reir. X´-DDDDDDD Ojalá algún día los productores de las Majors dejen de hacer remakes de clásicos y den esos mismos presupuestos para estas pequeñas maravillas... :-DDD.
This review of Nazis at the Center of the Earth (2012) was written by Carabo P on 18 May 2012.
Nazis at the Center of the Earth has generally received negative reviews.
Was this review helpful?
