Review of Lolita (1962) by Merlin B — 18 May 2011
Kötà 1/4 kötà 1/4 kötà 1/4. kubrick'e olan sevgim saygım azaldı. ne yapmaya çalıÅtıÄını bile anlamadım. kitabın oldukça sÄ±Ä ve dà 1/4mdà 1/4z bir parodisi olmuÅ.
adrian lyne'ın versiyonunu denemek lazım.
This review of Lolita (1962) was written by Merlin B on 18 May 2011.
Lolita has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
