Review of Les Misérables (2012) by Kris B — 27 Mar 2016
Nyt kun tämä tuli telkkarista, niin katsottiin lasten kanssa. Ihan parasta riipivää tuskaa. Viisi tähteä edelleen.
Edellinen arvio:
Mä niin rakastan musikaalielokuvia (kuten Evita, Oopperan Kummitus, Mamma Mia...), mutten silti uskonut, että pääsisin leffateatterissa samoihin fiilareihin kuin ÅST:n Miserablesissa. Pääsin. Tulin teatterista ulos silmät tomaatteina. On se vaan niin hieno musikaali, olipa sitten teatterin lavalla tai valkokankaalla! Mahtipontista, sydäntäriipaisevaa, elämää suurempaa. Upeat musiikit. Täydellistä. Hollywood-näyttelijöistä huolimatta.
This review of Les Misérables (2012) was written by Kris B on 27 Mar 2016.
Les Misérables has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
