Review of Kontroll (2003) by Sami T — 05 Dec 2008
Hauskoja hahmoja, vaikka tarina onkin tummempi. Filmissä ei alleviivata asioita liikaa eikä selitetä turhia vaan annetaan myös mielikuvitukselle tilaa. Jonkinlainen "fairytale" aspekti on myös havaittavissa.
This review of Kontroll (2003) was written by Sami T on 05 Dec 2008.
Kontroll has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
