Review of Kaboom (2010) by Kévin L — 17 Mar 2011
La première partie est sympa, mais le scà (C)nario et la fin sont trop tirà (C)s par les cheveux pour moi....
This review of Kaboom (2010) was written by Kévin L on 17 Mar 2011.
Kaboom has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
