Review of Greenberg (2010) by Kimmo J — 28 Aug 2010
Aikas onnistunut tarina ja ei-niin-ärsyttävä-Stiller näyttelee tällä kertaa oikein mukiin menevästi. Suosittelen, vaikka jotakin jäin kaipaamaan, en vain tiedä mitä. Ehkä pitää tsekkailla tämän ohjaajan mustekalat ja valaat.
This review of Greenberg (2010) was written by Kimmo J on 28 Aug 2010.
Greenberg has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
