Review of Gia (1998) by Laura T — 29 Jan 2009
Angelina oli hyvä vaikka ei mitenkään pystynyt korvaamaan oikean Gian kauneutta. Elokuva oli b-luokan leffan tuntoinen eikä tarpeeksi tosiasioihin perustuva. Olen silti katsonut leffan kaksi kertaa..
This review of Gia (1998) was written by Laura T on 29 Jan 2009.
Gia has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
