Review of Frontier(s) (2007) by Toni S — 19 Nov 2010
Tämä elokuva kuuluu sarjaan "jotenkin omituinen". Elokuvan juonen kyllä ymmärtää sen silti ollessa aavistuksen outo. Outous voi tosin johtua ohjaajan tavasta ohjata kuvaajia.
Outous ei tosin tarkoita, että filmi olisi huono; sitä se ei ollut. Juonessa ei kuitenkaan ollut mitään sellaista jota ei jo olisi nähty niin monessa muussa elokuvassa. Tästä johtuen edes ajoittaiset brutaalit väkivaltasäpsähdykseksään eivät onnistu hilaamaan pisteytystä 3 tähden yläpuolelle.
Sanon siis, että ihan ok toteutus, mutta turhan kulunut juoni.
This review of Frontier(s) (2007) was written by Toni S on 19 Nov 2010.
Frontier(s) has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
