Review of Fitzcarraldo (1982) by Paavo L — 01 Jan 2009
Sain Mikolta joululahjaksi tommosen Herzog-Kinski boxin ja taa oli eka leffa siita. Elokuva on tarina pakkomielteesta ja suuruudenhulluudesta. Juonta senkummemmin valottamatta. En tieda johtuiko krapulasta vai oliko leffa hieman pitkaveteinen.
Pitanee joskus katella uudestaan, mutta nyt pudotan puol tahtea pitkaveteisyydesta. Leffa palkittiin aikoinaan Cannesissa parhaan ohjaajan palkinnolla.
This review of Fitzcarraldo (1982) was written by Paavo L on 01 Jan 2009.
Fitzcarraldo has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
