Review of Commando (1985) by Wes S — 01 May 2013
Toimintakohtaukset älyttömiä ja juoni naiivi; alkutilanteessa eletään perheidyllissä, jota on korostettu jopa disneymäisillä piirteillä. Tästä eteenpäin tarina muuttuu pullisteluksi ja lopulta verilöylyksi. Arska teurastaa vastustajiaan konekiväärillä lonkalta, eikä sitä katsoessaan voi kuin ihmetellä, miksi pahikset aina palkkaavat kätyreikseen täysin ampumataidottomia toopeja?
Tästä huolimatta palaan tämän elokuvan pariin epätasaisin väliajoin ja huomaan keskustelevani siitä uusien tuttavuuksien kanssa yllättävissäkin yhteyksissä. Kaikkien tuttujeni mielestä Commando on yksi viihdyttävimpiä Arska-leffoja ikinä. Sille ei voi antaa tähtiluokitusta, koska se on guilty pleasure, jonka pariin palataan kun kaivataan yksinkertaisempia aikoja, jolloin toimintaelokuvien kasaamiseen ei tarvittu CGI:tä vaan leffatähti, räjähdekasa ja paukkupatruunoita.
This review of Commando (1985) was written by Wes S on 01 May 2013.
Commando has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
