Review of Captivity (2007) by Paavo L — 15 Mar 2010
Ihan hyva trilleri. Menetti tosin vahan tehoaan nain toisella katselulla. Ehka kaks ja puol ois oikea tahtimaara, mutta jostain syysta en halua pudottaa alkuperaista arvosanaa kuin puolikkaalla joten 3.
johtuneeko tammonen linjasta lepsuilu sitten Elishasta?
This review of Captivity (2007) was written by Paavo L on 15 Mar 2010.
Captivity has generally received negative reviews.
Was this review helpful?
