Review of Bullitt (1968) by Ross L — 13 Jul 2008
Spennende, men litt langsom (men det er kanskje mest fordi jeg er miljøskadd. Hallo! Mtv-genereasjonen her ;) Jeg ble dratt inn allerede fra den stilfulle introduksjonen (skulle nesten tro det var introduksjonen til en spionthriller) og interessen holdt hele filmen igjenom.
This review of Bullitt (1968) was written by Ross L on 13 Jul 2008.
Bullitt has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
