Review of Asterix at the Olympic Games (2008) by Nacho R — 01 May 2008
Un film pour des gamins, pas vraiment drole. Les derniers dix minutes sont nuls, avec une simple défilé de celebrités sans valeur rajouté.
This review of Asterix at the Olympic Games (2008) was written by Nacho R on 01 May 2008.
Asterix at the Olympic Games has generally received negative reviews.
Was this review helpful?
