Review of World Trade Center (2006) by Monica P — 15 Mar 2009
No just. Leffassa ois ollu paljon potentiaalia, mutta ei. Turhaa hehkutusta ja aivan liian pitkaksi ja tylsaksi tehty. Jeesus vesipullon kanssa.. kiva joo... Tan ois voinut tehda paljon paremmin, ilman etta tasta ois tullu tallanen tylsa hehkutus leffa.
This review of World Trade Center (2006) was written by Monica P on 15 Mar 2009.
World Trade Center has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
