Review of Welcome to the Sticks (2008) by Elodie A — 29 Jul 2008
Caricature grossière, humour lourd et potache, acteurs peu crédibles, dialogues incipides, à part quelques malentendus qui font à peine sourire cefilm est carrément ennuyeux, je suis terriblement déçue et vai revsionner le Diner de cons pour me consoler.
This review of Welcome to the Sticks (2008) was written by Elodie A on 29 Jul 2008.
Welcome to the Sticks has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
