Review of Upside Down (2012) by Jose R — 25 Jul 2013
Mä tykkäsin tästä Romeo ja Julia -tarinasta. Kunhan en vaan yritäkään ymmärtää miten tää muka ois mahdollinen maailma... Mut hyvä scifi-idis imho.
This review of Upside Down (2012) was written by Jose R on 25 Jul 2013.
Upside Down has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
