Review of Upside Down (2012) by Ville H — 24 Jun 2014
Olihan tämä 3D:nä ihan näyttävä elokuva, mutta fysiikan lakeja oli mahdoton unohtaa elokuvaa katsoessa. Jos juot vastakkaista painovoimaa noudattavaa juomaa, luulis tulevan paha olo. Ja miks vastakkaista painovoimaa noudattava materia lämpenee vasta omassa painovoimakentässään.
Kun oot vastakkaisella puolella ja "roikut" pää alaspäin, niin eikö siinäkin luulis kohta tulevan tukala olo. No myönnetään: en kuulu elokuvan kohderyhmään.
This review of Upside Down (2012) was written by Ville H on 24 Jun 2014.
Upside Down has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
