Review of Under the Same Moon (2007) by César N — 01 Aug 2008
Solo voy a decir que el niño tiene mas calidad histrionica que kate del castillo; imaginense la pelicula. Solo por la actuacion del niño la termine de ver, el excelente; de eugenio derbez no quiero hablar.
This review of Under the Same Moon (2007) was written by César N on 01 Aug 2008.
Under the Same Moon has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
