Review of Tron (1982) by Lauri L — 10 Apr 2013
Vaikka elokuva ei ole täydellinen niin se on silti aika lumoava. Katsoin blu-ray -version ja voin suositella sitä. Tarinankerronta, ohuenlainen juoni ja olematon hahmojen kehitys ovat ehkä suurimmat puutteet mutta silti elokuvassa on ehyt tarina jonka se kertoo.
Surrealistiset erikoistehosteet ja koko visuaalinen suunnittelu on tosin aika kiehtova. Klassikkoleffa, suosittelen katsomaan.
This review of Tron (1982) was written by Lauri L on 10 Apr 2013.
Tron has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
