Review of Thelma & Louise (1991) by Frédéric I — 09 Oct 2009
Le road movie tragique par excellence, avec une grosse dose de féminisme. Un trés bon Ridley Scott qui met son goût pour l'esthétisme au service d'une histoire forte. A revoir.
This review of Thelma & Louise (1991) was written by Frédéric I on 09 Oct 2009.
Thelma & Louise has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
