Review of The Way Back (2010) by Tarja M — 13 Sep 2011
Ihan ookoo tarina, mutta leffa vähän lässähti jossain vaiheessa eikä tuhansien kilometrien talsimista jaksanut silmä kovana seurata.. Kaiken kaikkiaan suosittelen katsomaan. Colin Farrellin olisin jättänyt pois näyttelijäkaartista.
This review of The Way Back (2010) was written by Tarja M on 13 Sep 2011.
The Way Back has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
