Review of The Walk (2015) by Ivan R — 05 Oct 2015
Woww llegando de la premiere....esta pelicula fue la que escribió el refran ; ''en el borde del asiento'' woww esto fue como un ride enuna rollercoaster..adrenalina.....se las recomiendo en 3D.
..Vertigo full!!..mi nueva best pict so far 2015.
This review of The Walk (2015) was written by Ivan R on 05 Oct 2015.
The Walk has generally received positive reviews.
Was this review helpful?
