Review of The Triplets of Belleville (2003) by Sylvane R — 11 Jun 2008
Je vois que dans les commentaires certaines personnes n'ont pas aimé les dessins et les personnages caricaturés. moi j'ai adoré cette ambience et je le recommande à tout le monde.
This review of The Triplets of Belleville (2003) was written by Sylvane R on 11 Jun 2008.
The Triplets of Belleville has generally received very positive reviews.
Was this review helpful?
