Review of The Spirit (2008) by H-P K — 24 Mar 2010
Ok, epaonnistunuthan tama kokonaisuus on. Juonessa ei ole lainkaan Will Eisnerin sarjiksen film noir henkilotarinoitten syvyytta tai oivaltavuutta, SLJ on taas kerran huono karikatyyri hahmostaan Pulp Fictionissa ja nayttelikakaartissa ei ole mitaan yhtenaista linjaa, lisaksi P.
`gell eli sarjiksen paras hahmo ja Jessica Rabbittiakin kovempi femme fetale otos loistaa poissaolollaan. Silti katsottavaa, silmaniloa ja loistavaa Millerin dialogia loytyy ihan viihteeksi.
This review of The Spirit (2008) was written by H-P K on 24 Mar 2010.
The Spirit has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
