Review of The Resident (2011) by Petri P — 16 Mar 2011
Tämä pitikin sitten kattoa vähän tarkemmin, ku oikeen suomi pojan esikois-ohjaus ja oikeen kässärikin vetässy tähän leffaa.. Ja Rennykin siellä taustalla kummittelee "rahojensa" kanssa...
Mut juu.. ihan perus jees hollywood tavaraahan tämä on suomalaisenkin ohjaamana.. Pari juttuu pisti silmään:
- pikku muffe katos ihan tyystin (tod.näk se tapettiin, muttei sitä näytetty).
- puiston pekille istuttiin eri kuvakulmissa eri tavalla...
This review of The Resident (2011) was written by Petri P on 16 Mar 2011.
The Resident has generally received mixed reviews.
Was this review helpful?
